Ocjena teme:
  • 0 Glas (ova)- 0 Prosječno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Odg: Kako smršavjeti, što jesti?
#1
Citat:Nakon uvođenja u prehranu kao što su integralni kruh, umjesto da mi odgpdo osjećaj gladi,
ja sam se udebljao do 113 kg. Sad se osjećam u totalno bezizlaznoj situaciji.
Jednostavno neznam kako da smršavim.
Jednostavno kad sam gladan ne mogu utažiti glad s jabukom ili kruškom koje su niskokalorične.
A i osjećam se loše i bez snage, ako ne jedem ugljikohidrate ili nešto slatko.
Osjećam da mi tijelo traži konktertniju hranu, kako bih mogao funkcionirati.
Najčešće jedem:
Kruh,
svježi sir,
mlijeko,
blitvu pastrvu,
jabuke, kruške, banane,
smeđi šećer,
paradajz...

ali svaki obrok sadrži barem šnitu kruha, drukčije neide.
Jetra mi je negdje u 5 stadiju fibroze i čekam intereferon.
Htio bih smršavjeti, kako bi imao veće šanse u ishodu terapije.


Imate li kakav savjet?
dodala sam originalno pitanje tu.... iva

(09-11-2007, 12:58 PM)Gazdamatas link Napisao:jabuke, kruške, banane,

Imate li kakav savjet?

izbaci bananu  O0
D.
Odgovori
#2
(09-11-2007, 01:02 PM)Spider link Napisao:[quote author=Gazdamatas link=topic=752.msg10644#msg10644 date=1189508303]
jabuke, kruške, banane,

Imate li kakav savjet?

izbaci bananu  O0
[/quote]

Pa bre brate Spajdere, pa ti bi barem trebao kao administrator izbjegavati odgovarat šaljivo na ozbiljna pitanja :knuppel2:
Tresla se brda, rodio se miĹĄ!
Odgovori
#3
1. - treba ti raspored sati za obroke, kako bi stekao kontrolu i dao probavi šansu da stekne ritam;
2. - imaš prevše voća (od voćnog šećera rasteš ko nabujak - dovoljne su ti 2-3 voćke dnevno-maximalno, i to bez banane koju zaboravi do daljnjeg); svog rasporeda se drži kao svetoga pisma i između obroka smiješ samo vodu ili nezaslađeni čaj;  
3. -  ne vidim povrće - sve zeleno lisnato-svježe i kuhano (poriluk, špinat, blitva, kelj, prokulica...)+cvjetača/brokula, mrkva, cikla, krumpir u ljusci...kloni se mahunarki, ionako su preteške;
3. - gdje ti je meso? kuhana junetina, teletina, piletina bez kože, bijela riba bez kože? kuhano, pirjano, pečeno u foliji...premalo ti je proteina definitivno; pastrva je tusta sama po sebi, još ako je papaš prženu i s kožicom u umaku od ulja i peršuna - pripazi;
4. - mliječni proizvode - sve osim svježeg sira, mozzarele, jogurta i acidofila - izbaci, a naročito mlijeko od kojeg bujaš kao dojenče!
5. - smeđi šećer je štetan isto ko i bijeli - ima doduše mrvu minerala ako je onaj pravi (kila mu je oko 40 kn, ostale vrste su samo pofarbani fake); metabolizam šećera troši ogromne količine minerala (ugloavnom kalcij) i vitamina B skupine, te ih tako otima jetri koja bez njih ne može; kalorijski je šećer inače znatno slabiji u usporedbi s mastima...nedjeljom se obraduj komadom kolača kojeg god želiš, ma neka bude velik i kao brdo, ali neka bude JEDAN;
6. - masnoće - ograniči se na 2 jušne žlice extra dj. maslinova ulja dnevno, ostale vrste masnoća zaboravi dok ne dođeš do željene si tjelesne mase. naročito pazi na skrivene masnoće, a već ti je odavno jasno gdje se skrivaju...svaku juhu dobro "oberi" (mali trik: juhu ohladiš pa u frižider, kad se skupe oni bijeli oblačići pobereš ih žlicom i baciš - ravno u smeće);  

7. - najbolnije za tebe i mnoge od nas - KRUH - U KOLIČINI KOJU OPISUJEŠ OVO TI JE SMRTNI GRIJEH! Integralni kruh i peciva su daleko, daleko kaloričniji od bijelih vrsta. oni jesu prepuni b-complexa, ali sadrže i pregršt ostalih aditiva i previše soli, da ni ne spominjem industrijski kvasac. Previše cerealija remete metabolizam - usporavaju ga, stvaju zatvor, otok i mnoga zla. Kruh je kao lijek - u malim količinama je beskrajno zdrav i poželjan, ali ako ga se jede uz svaki obrok - ZLO i NAOPAKO!  Naročito je važno jesti odstajali kruh - onaj od jučer, i tako dalje;

8. - aktiviraj cirkulaciju tako da nekoliko puta dnevno ubrzaš krvotok - ne treba vježbati dugo ni naporno, ali povisiti cirkiulaciju sa par žustrih koraka, nekoliko stepenica na koje hop-hop naglije poskočiš...svako ubrzanje ima produljeni učinak, a na taj način štediš energiju. o šetnjama sam ti već detaljno govorila.

9. - kad god se sjetiš diši duboko (tehnike digurno već odavno znaš), tako da i kisik radi za tebe - povišene doze kisika također ubrzavaju i maze metaboličke procese.

10. - ponašaj se kao da si već vitak (čuo si za terapiju "as if"), ponosno hodaj kao da nemaš nikakav višak, pravilno držanje vizualno instantno stanjuje za 5 kg, pa uvijek imaš volju za dalje. NIKAD, čak niti kad si sam u stanu ne hodaj u razlokanoj širokoj majici ili trenirci, jer, ma...efekte takve komocije i opuštanja neću niti opisivati...brrrrr!    



PS: odi malo i na web stranicu: www.centar-angel.hr


PS. predlažem da otvorimo novu temu: skidanje kila i da si budemo weight wacheri i slične praktično - vitalne teme... svaki slatko - masni grijeh neka se prizna i biti će kažnjen s minusićem ili nečim još gorim! a svaki skladno provedeni  dan neka se bogato nagradi - plusićem i nekim lijepim jinglom...
Odgovori
#4
Djeco, čitajte: http://www.abchepatitis.hr/forum/index.p...,20.0.html  :police: :knuppel2: (zadnje pravilo). Budem odgovore preselila u posebnu temu
Where is my Mind?
http://profile.to/ivazdunic/
Odgovori
#5
(09-11-2007, 02:01 PM)Gazdamatas link Napisao:Pa bre brate Spajdere, pa ti bi barem trebao kao administrator izbjegavati odgovarat šaljivo na ozbiljna pitanja :knuppel2:

pa nije šaljivo, svakako bananu izbaci

ja to ozbiljno, ne šaljivo

ha, nisam ni skužio da ti je pitanje bilo za liječnika  :-[
D.
Odgovori


Skoči:


Korisnika pretražuje ovu temu: 1 Gost(iju)