Ocjena teme:
  • 0 Glas (ova)- 0 Prosječno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pritisak u grudnom kosu
#1
Pozdrav dobrim ljudima!
Imam jedno pitanje... Osecam veliki pritisak na plucnom kosu... Kad pomenem sestricama
u klinici one kazu da je to sve uticaj pegasysa i ribavirina...pritiska me, kao da hoće da izleti napolje...
Da li se to vama desava? Zbog čega? Pozdrav
Odgovori
#2
(03-26-2014, 12:03 AM)fiesta49 link Napisao:. Osecam veliki pritisak na plucnom kosu... Kad pomenem sestricama
u klinici one kazu da je to sve uticaj pegasysa i ribavirina...

Mislim da su u pravu.

I na prvoj terapiji a i na ovoj osjećao sam nešto slično; pritisak,zadihanost,otežano hvatanje zraka...

Posebno mi je bilo izraženo u ljetnim mjesecima,valjda zbog vrućina.

Zašto konkretno se to događa ne znam,vjerovatno je povezano sa općom slikom terapije,činjenicom da su to teški ljekovi koji -osim što metu virus iz krvi- skupa s njim rade rusvaj i u pogledu svega ostaloga...
"AKO SI NAĹ AO PUT BEZ PREPREKA NA NJEMU,VRLO JE VJEROVATNO DA ON NE VODI NIKUDA"
Odgovori
#3
Slazem se s Argentinom. I meni se to desava. Povezujem s tezinom terapije. Nije nista alarmantno, nego normalno s obzirom na jacinu lijekova koje uzimamo. Organizam je u soku i scrpljen, a imunitet nam je jako slab, zato smo skloni raznim infekcijama. Naravno srce se isto pojacano bori s dodatnim teretom. Imam tzv. sportsko srce, zaradila sam ga nakon prve terapije, ali ne samo od lijekova nego i zbog tempa zivota koji sam tada imala. Treba se maximalno odmarati, koliko je moguce. Meni je dr. preporucio da trazim fizicku pomoc od okoline kad god mi to okolnosti dozvoljavaju.
Odgovori


Skoči:


Korisnika pretražuje ovu temu: 1 Gost(iju)