ABCHepatitis.com.hr

Puna Verzija: Pritisak u grudnom kosu
Trenutno pregledavate 'svijetlu' verziju foruma. Pogledajte punu verziju sa odgovarajućim formatiranjem.
Pozdrav dobrim ljudima!
Imam jedno pitanje... Osecam veliki pritisak na plucnom kosu... Kad pomenem sestricama
u klinici one kazu da je to sve uticaj pegasysa i ribavirina...pritiska me, kao da hoće da izleti napolje...
Da li se to vama desava? Zbog čega? Pozdrav
(03-26-2014, 12:03 AM)fiesta49 link Napisao:. Osecam veliki pritisak na plucnom kosu... Kad pomenem sestricama
u klinici one kazu da je to sve uticaj pegasysa i ribavirina...

Mislim da su u pravu.

I na prvoj terapiji a i na ovoj osjećao sam nešto slično; pritisak,zadihanost,otežano hvatanje zraka...

Posebno mi je bilo izraženo u ljetnim mjesecima,valjda zbog vrućina.

Zašto konkretno se to događa ne znam,vjerovatno je povezano sa općom slikom terapije,činjenicom da su to teški ljekovi koji -osim što metu virus iz krvi- skupa s njim rade rusvaj i u pogledu svega ostaloga...
Slazem se s Argentinom. I meni se to desava. Povezujem s tezinom terapije. Nije nista alarmantno, nego normalno s obzirom na jacinu lijekova koje uzimamo. Organizam je u soku i scrpljen, a imunitet nam je jako slab, zato smo skloni raznim infekcijama. Naravno srce se isto pojacano bori s dodatnim teretom. Imam tzv. sportsko srce, zaradila sam ga nakon prve terapije, ali ne samo od lijekova nego i zbog tempa zivota koji sam tada imala. Treba se maximalno odmarati, koliko je moguce. Meni je dr. preporucio da trazim fizicku pomoc od okoline kad god mi to okolnosti dozvoljavaju.