Ocjena teme:
  • 0 Glas (ova)- 0 Prosječno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
podlivi na nogama/ butinama
#1
Dobro vece, dobri ljudi!
Jos mi je ostalo 7 pegasysa! Od bolova imam samo bolove u misicima a  posle duzeg vremena su mi nalazi dobri i nisam morala da dobijem transfuziju. Htela sam da vas pitam nesto: na butinama su mi se pojavili crvenkasti podlivi, ili ne znam ni sama da objasnim kao crveni putici... Nisu kapilari, nego ne znam sta su...
Sta se sa njima radi? (znam da se ne jedu za dorucak Wink )
pozdrav svima! Predaje nema!
Odgovori
#2
Pozdrav Fiesta! Nešto slično, odnosno modre prugice mi se javljaju po rukama i to najčešće dan, dva poslije interferona, pri tom osjećam hladnoću. Riješim to tako  da se istuširam toplom vodom i one nestanu. Cirkulacija mi je loša, ponekad mi trnu prsti na rukama i nogama , a usput su i potpuno bez krvi tj. skroz su bijeli. Ja to riješim vježbanjem.  Bok!
Odgovori
#3
hvala Dalia! Smile
Odgovori


Skoči:


Korisnika pretražuje ovu temu: 1 Gost(iju)